Un escavatore cù cisaglia di smantellamentu pò rompe 60 vitture à ghjornu

In l'estiu di u 2019, parechji lochi in Cina anu iniziatu ufficialmente à separà i rifiuti, ci hè statu un marcatu aumentu di a cuscenza di u riciclamentu.L'enfasi di u riciclamentu ùn hè micca limitatu à i rifiuti domestici, u riciclamentu di scrap metal hè statu ancu un prublema impurtante in l'ultimi anni.

Carru scraped
A classificazione di risorse di rifiuti cum'è u ferru è altri metalli per u riciclamentu,
Puderanu esse repurposing è rejuvenated.
In a reutilizazione di risorse metalliche, u riciclamentu di vitture scrapped hè un grande prublema.
Sicondu a previsione di a China Material Recycling Association, in 2021, u numeru di veiculi scrapped in Cina supererà 9,36 milioni.

nutizie 22
nutizie 11

Esigenze rigide
Tuttavia, da ghjugnu 2019, ci era solu 732 cumpagnie di scrapping di vitture ufficialmente registrate, chì significa chì in media, una sucietà hà bisognu di smantellà più di 10 000 vitture.U dismantling manuale pò smantellà solu quattru vitture à ghjornu, chì ùn ponu micca risponde à a grande dumanda di u mercatu.
In questu casu, lasciate a pruduzzione rapidamente in l'età di mecanizazione, hè diventata "esigenze rigide" di l'industria di dissmantling di l'automobile.

U vantaghju di a macchina di disintegrazione
U più grande vantaghju di a macchina di disintegrazione hè di migliurà a produtividade.
U disassemblamentu manuale pò disassemble solu 4 veiculi per ghjornu, mentre chì a capacità di disassemblamentu meccanicu pò ottene 60 veiculi per ghjornu.
Fà un aumentu di 15 volte in u travagliu custa soldi in anticipu, ma paga à longu andà.

U scopu di a macchina di disassemblamentu
Questa machina di dismantling per u disassemblamentu di e vitture, secondu a crescente durabilità di a vittura hè stata migliurata, u bracciu di pinza hè statu migliuratu per esse capace di riparà fermamente u stile di vittura, hè simplice in struttura, pò cuntinuà à travaglià in l'usu duru di l'ambiente, cusì chì l'efficienza di u travagliu pò esse assai megliu.
A cistella idraulica hà solu bisognu di riparà una estremità di a parte sguassata, è pò esercite a so massima forza di presa è di taglio cù u minimu muvimentu.

Migliurà a produtividade di u disassemblamentu di l'automobile
A causa di u rinfurzamentu cuntinuu di a sicurità di a vittura, avemu sceltu di utilizà materiali per luce è assai forte, cusì, a macchina di disintegrazione di a vittura hà ancu bisognu di evoluzione.L'usu di forbici dismantling pò fà li ponu fà a classificazione di materiali metallici per ottene una prumuzione più grande, secondu a diverse usi è i bisogni, ponu sceglie diverse macchine di disintegrazione.
Obiettivu: Migliurà assai a produtividade di u disassemblamentu di l'automobile

U scopu di a macchina multifunzionale di dismantling
Dismantling machine multifunctional ùn pò micca solu smantellà vitture, ma dinù ogni tipu di prudutti di metallu pò esse dismantled cun ella.
U bracciu di pinza di a machina di disintegrazione multifunzionale hè cambiatu in apertu è chjusu, cusì chì u mutore, l'apparecchi di rifiuti è altri prudutti di metalli di diverse dimensioni ponu esse fissi.Forbici idraulichi speciali ponu afferrà pezzi chjuchi cum'è dite umani.Per ottene una classificazione dettagliata di disassemblamentu.

certificatu
certificatu

Tempu di post: 16-ghjugnu-2022